Mobil bloggar

Jag måste verkligen få min dator att börja fungera igen, hatar att inte ha en dator, känner mig helt handikappad! Nu har jag i alla fall äntligen klar med fotoalbumet! 98 bilder senare ;) jag hade från början tänkt att jag skulle visa det för de personer som är med i det, men jag har ångrat mig, en del av dom skulle nog döda mig, långsamt och plågsamt ;) haha så för att behålla livet så tänker jag hålla det helt för mig själv, ingen får se det och det blir endast ett minnes album för mig :) Jag ska nu i alla fall börja göra mig i ordning, ska vara i kyrkan vid elva imorgon så för att inte försova mig kommer jag bli tvungen att sova vid två typ "/ Idag har jag i alla fall stått ute på en is i sex timmar! Mina tår var borta efter det! Men vi tjänade in ganska mycket till klassen så det är bra :) och nu så är det över också, kommer ju inte behöva göra det igen nu ;)

Kommentarer
Postat av: Tyra

Hej, jag håller på med en bloggdesign till min nya blogg och undrar om du vill skicka webbadressen till bilden som du använder som bakgrund? Skulle vara riktigt snällt! :)

2011-02-13 @ 12:09:29
URL: http://fototyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback