Jag håller på att dö av uttråkning!

Det är så det känns i alla fall!

Shit vad jag har tråkigt! Jag brukar överleva det som sagt, men just nu klarar jag det bara inte!
Det finns så mycket som man tänker men som man aldrig säger, min garderob med alla dessa saker håller på att svämma över och jag pallar snart bara inte mer! Jag orkar bara inte längre liksom! Jag måste göra en förändring och jag måste göra den snart! Men det är bara det att jag är rädd för dom, fattar ni?
För att göra en förändring så krävs ju mod, man måste bryta sitt mönster och göra något man inte brukar göra. Jag vet inte hur jag ska göra denna förändring, men jag klarar inte av denna skit! 

Alltså, det här har egentligen inte så mycket med att jag är uttråkad just nu, det bara blev att jag skrev det där nu, men bry er inte om den, ni kan ändå inte göra någonting åt det eftersom jag inte tänker berätta vad det är ;)

Blir verkligen saker och ting lättare när man berättar dem för någon?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Dem kan bli, men du måste berätta för rätt person isf

2011-01-04 @ 17:21:01
URL: http://ztnal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback