Dåligt samvete

Nu har jag inte skrivit på tre dagar! Det e bara skit dåligt av mig! Men ena dagen har jag inte hunnit och nästa har jag glömt.. jag brukar ju blogga så fort jag sitter vid en data, men har inte suttit vid en nu på tre dagar

Jaa på tiden som jag in te har skrivit har det här hänt (vet inte vilka dagar allt ska vara på, men det som jag skriver först är för längst tid sen):

Jennifer och jag var på stinsen och då hittade jag ett par nya skor som jag köpte, inte direkt min vanliga stil, men jag tycker om dom

skorna


fruktsallad med vit choklad so har varit inne i ungnen är vad vi gjorde som efterrätt på Sammys födelsedag


var ut hos Brownie en liten stund <3


Brownie inne i hans lilla hus<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback