Förlåt för att jag aldrig skrev igår på kvällen

Igår kväll så han jag aldrig skriva. Hade fullt upp. Så jag berättar nu istället? :)

Det var vanliga lektioner som vanligt och det var lika tråkiga. Vi hade biologi första lektionen då Jennifer började rita på min pärm och förstörde mig smaileis :P
På SOn så jobbade Jennifer och jag tsm, vi skulle skriva om Islam. Vi vart typ klara först så vi spelade lite spel på www.kunskapsstjarnan.se :P  haha visade Jennifer ett nytt spel, och fy fan vad hon var dålig (a) (älskar dig med Jennifer! (a) <33) haha, spelet gick ut på att man skulle bygga en bana och sen cykla igenom den.
Efter den hade vi lunch och det var fisk så vi gick till Qben. När rasten var slut så hade vi matte och sen svenska, sen efter det så slutade vi.
Jag gick hem till mig och gjorde en kladdkaka som mamma och jag sen skulle ha med oss till "nya steg".
Sen så hade jag innebandy, vi ska börja mötas vid 16.40 på onsdagar nu bara för att vi ska få börja bygga sargen. Jag kom dit 20 min före, så jag fick sitta ensam i kanske 10 min, men sen kom resten


På min pärm innan och efter


Jennifer på SO lektionen, som ni kanske ser på datan så har hon precis dött (och det var inte första eller sista)


Jennifer och jag på SO lektionen


Jennifer äter kokosboll på qben (ovanligt?)


Innan träningen. Jag e tjejen i grönt

det var allt som hände igår,
Puss

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan vad sexig jag är på alla bilderna :P<3

HHAHA

2009-04-17 @ 17:45:52
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback