Hänt idag

Som jag sa tidigare så skulle mamma och jag till stinsen för att byta mina benvärmare som hade gått sönder. När jag kom dit var jag lite orolig för att jag inte skulle få bytta dom för att en av knapparna på dom hade ramlat av och jag hade inte hittat den. Men det gick bra, och jag kunde plocka med mig ett par nya hem som jag ska sy dit knapparna exta hårt på ;)  

När vi ändå var på stinsen så tyckte mamma att vi lika gärna kunde gå och kolla på ett par gympa dojer till mig, så vi gick in på intersport där jag kollade efter ett par puma skor som jag har sagt att jag vill ha (dom typiska puma skorna).  Men när vi kom in så fanns dom inte, så vi gick till Stadium där vi hittade ett par
 

Men nu har jag inget mer att skriva om, ska skynda mig i säng nu för JennyPenny säger att hon ska tvinga upp mig tidigt imorgon (det är min födelsedagspresent som jag ska få).
Såå, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback