Har tappat lusten

Jag vet inte varför men jag har tappat lusten för att blogga totalt. Vet inte om det kanske är för att jag har huvudvärk varje dag eller bara att aldrig händer något, men lusten att blogga är som bortblåst.
Hoppas jag får tillbaka den snart eller så kanske jag kommer ta en paus från bloggen, men kommer säga till först då.

Idag har det som vanligt inte hänt något speciellt, efter skolan så gick jag hem till Jennifer som jag sa tidigare.
På träningen så gick det inte så bra för mig, kunde inte riktigt konsentrera mig.

Imorgon så är det torsdag och då är det valborg! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, Ellen och Mayo har tjattat på mig om att jag ska följa med till Norrvikens IP men vet inte om jag pallar, lat som jag är.

PUSS


 
Haha Ellen och jag i Korridoren idag, haha vi "Bråkade" och det slutade med att vi båda ramlade och as garvade :D<3


Kommentarer
Postat av: stina :) <3

Du SKA till porrvikens IP (a)<3 hah

2009-04-29 @ 20:47:28
URL: http://sooetbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback