Måndag

Idag är det måndag och jag började vid tjugo i tio. Jennifer sov ju över här och vi gick typ upp vid åtta, eller jag gjorde det. Jennifer gick typ upp 20 min senare
Men när vi hade sminkat oss (vi hade bara mascara idag, haha Jennifer var lite stolt över att hon "lyckades" bara ha det) och gjort oss klara så gjorde vi frúkost som vi åt samtidigt som vi spelade boxning på sport/träning wii.
I skolan väl så hade vi SO först, det var jätte tråkigt! Vi gjorde "Nu tids kryss" som bara är sååå tråkigt! Men man överlever ju    Efter det så hade vi Elev- och lärartid som då är lite roligare eftersom att man kan bara sitta vid datan eller läsa en bok. Mandel och jag gick till bibblan där jag lånade en bok som hette GÖMDA. Hoppas att den är bra.
Sen hade vi lunch, det vart köttgryta med potatis, inte så jätte gott men okej.
Efter det så hade vi IKT, då fick vi rita självporträtt på paint. Haha mitt gick sådär, var snyggt tills jag satte ut ögon, näsa, mun. Efter det så slutade vi, då var klockan halv två.



1. Amanda med mobilen ute på skolgården
2. Amandas och mina fötter<33
3. Jag
4. Mitt självporträtt från paint
5. Elin och Jennifer som precis har ramlat av linbanan<3
6-8. Mandel och jag på toaletten<3

Mandel = Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback