Mandel är här

Idag så är det onsdag och det är innebandy träning idag. Mandel är här och vi ska snart gå ut och ta lite bilder eller så ska vi äta lite natcho, kan inte riktigt bestämma oss.
Idag så börjar ju träningen lite tidigare eftersom att det är onsdag, så antagligen kommer vi få lite bråttom snart. Vi ska ta halv tåget ..
Jaa, idag i skolan har det väl inte hänt speciellt mkt, har haft fyra långa lektioner, och har haft vikarie på hälften. Skol lunchen var pyttepanna, jaa vad finns det mer man kan berätta om? joo föresten! Elin slog Hugo med knytnäven i ansiktet!
aa men nu ska jag dra
puss & kram!



1. Jag på en gunga på rasten
2.Jennifer på en gunga på rasten
3.Jennifers och mina fötter<3
4.Ellen och stina på svenska lektionen
5. Mandas och min natcho :$
6. Stina min lilla boknörd<3

Kommentarer
Postat av: stina :) <3

Haha hellre boknörd än motorcykelspel nörd :D hah<3

2009-04-23 @ 17:26:32
URL: http://sooetbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback