Min lilla nördfest i lördags

I lördags så hade jag en liten fest eftersom att jag har fyllt år. Ville ha ett tema så jag frågade syrran om hon hade några förslag och då sa hon att jag kunde ha nörd tema! Så det blev det.
Fick inte bjuda så många efter som att mamma och pappa inte skulle vara hemma när festen pågick, så förlåt till er som inte vart bjudna<3
Men iallafall, några timmar innan festen började så åkte mamma och jag iväg för att handla all mat, godis och dryck. Det vart ganska mycket vi handla och priset vart lite över ett tusen.
När vi kom hem så fick vi väldigt brottom, det var typ två timmar kvar till det började och vi skulle hinna laga mat och fixa innan dess.
Men det gick bra, i sista minuten vart det klart. Maten som mamma och jag hade lagat var taco.

All mat mamma och jag köpte


Hur Johanna såg ut


Hur Patricia såg ut


Hur Julia såg ut


Hur  Amanda, Jennifer och Elin såg ut

Hur jag såg ut

Presenterna jag fick:


 




Sen så fick jag ett present kort på Ginatricot och en ansiktsmask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback