Stinsen med mandeln

Jaa idag var det ju första dagen i skolan efter lovet, och det var inte så farligt faktiskt. Jag trodde att dagen skulle gå jätte långsamt, men det har gått jätte fort!
När vi hade slutat och mandeln (Amanda)och jag var påväg hem så ser vi hur Hugo springer efter med en typ blå diskhanske som han har fyllt med vatten. Jag trodde aldrig att han skulle göra något, och så ser jag att han börjar springa mot oss och jag tar tag i mandel och springer. Så ser jag den där jävla diskhansken flyga över huvet på mig! haha och när jag vänder mig om så ser jag mandel gå mot honom (hur sur som helst! hon hade blivit träffad av allt vatten i hansken!) aa min lilla bild som jag han ta kanske berättar lite vad mandeln gjorde sen:

Efter skolan så gick mandeln och jag till stinsen. Jag hade 25kr med mig och mandel 300kr! haha var lite avensjuk när vi gick omkring där i affären och hon kunde köpa men inte jag. Mandel hittade ett par jätte fina skor inne på DinSko som hon typ skulle köpa, haha jag tänkte köpa dom men det vart inte så.
Så på den tiden vi var där så hittade mandeln en tröja och ett par jeans tights. Haha aa och vad jag hittade var lite godis :D

Sen på kvällen så kom mamma in till mig och gissa vad hon hade med sig?! Mitt nya bankkort! :D Så senare på kvällen åkte vi till stinsen för att se hur det funkade i bankomaterna, men det funkade inte "/, men jag är iaf glad :D

skorna mandel vill ha


mandel inne på Ginatricot, men hon köpte bara tightsen


mandel och jag med våra små godisar :D (ny smak för henne, för mig? ja dom e min favorit)


mandel inne på intersport, var tvungen att visa henne den konstiga saken som hon står på


haha jag som ser ut som en gammal gubbe, men kan bero på att jag ramlade sekunden efter

   


Kommentarer
Postat av: Patricia

JÄVLA EKO BILDER SKATEBILDERNA ÄR VÅRA VICKY! :O<3

2009-04-15 @ 20:07:48
URL: http://patricianilssons.blogg.se/
Postat av: Jennifer

JÄVLA EKO BILDER (skate bilderna) ÄR VÅRA VICKY! :O<3

2009-04-15 @ 20:09:05
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/
Postat av: SOMMARUNGARNA!

Hejsan sötnos! :)

Ville bara önska dig en jätte mysig fredag, och hoppas att din helg blir så bra som den kan ! :)

Men hoppas allt är bra med dig förövrigt också sötis!

KRAMAR PÅ DIG!!

2009-04-17 @ 20:33:06
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback