Träning

Som jag sa i inlägget innan så har jag träning på onsdagar.
När manda och jag hade ätit lite natchos så fick vi jätte bråttom, vi hade typ på oss fem minuter att bli klara och springa upp till tåget, men vi hann såklart inte.
På träningen så råkade jag trampa på en tjejs klubba när kon skulle skjuta och då så drogs mitt ben med som stod på klubban och jag hamnar typ i spagat! haha fy fan vad ont det gjorde! haha fick stå vid sidan av i typ 5 minuter för att det skulle sluta göra ont, hade typ ont i hela benen.
Efter träningen på onsdagar brukar vanligtvis Jennifers pappa elr mamma komma och hämta oss efter. Men idag så kunde ingen, så Elins brorsa kom. haha fy fan, han har precis fått körkort och ja, det var ganska läskigt att sitta med i bilen.

Men nu ska jag kolla på LOST som var igår,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback