Vofflor

Som varje dag på dethär lovet har jag sovit länge. Idag sov jag till tolv tror jag.
När jag vaknade så gick jag ner i duschen där jag stannade ett tag :D    Men när jag kom upp så skulle mamma börja göra lunch och behövde lite grejer för att kunna göra vofflor, och jag vart den som åkte på att få gå upp och köpa det.
Men när jag kom tillbaka och vofflor vart klara så var det riktigt gott! Men när jag hade ätit några vofflor så vart jag sugen på nacho (?) (var nog bara för att mamma och Jenny åt det) så jag gick in och gjorde mig en nacho tallrik (haha, fattar inte hur jag fick i mig det).
När jag väl ätit klart så gick jag in på mitt rum där jag såg en 2decimeters hög choklad kanin med mina nya solbrillor på huvet, haha den var från mamma.

vad jag handlade på abbas


vofflor, mums!


haha, aa den här kaninen har numera inget huvud :$


Min nacho tallrik


hehe, det som e kvar av mitt påsk ägg :$ (hehe jag e en riktig godisgris :$)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback