7/8 med Ellen och Sofia

Godmorgon!


Idag (8/8) är det bara 12 dagar kvar till jag börjar skolan! :(  Har värsta ångesten redan och tycker dagarna går alldeles för fort! Det kommer kanske bli kul att börja just för att då träffar man alla kompisar varje dag typ, men dom tråkiga lektionerna kan jag klara mig utan.


Varning för långt inlägg
Igår i alla fall så träffade jag då Ellen och Sofia vid stinsen där vi köpte lite dricka innan vi gick till vallen där det där superstars pogramet spelades in igen, men eftersom det inte var någon där som vi kände så bara fortsatte vi gå till badberget. Väl där så var det ingen som vi kände heller, och eftersom vi inte hade planerat att gå till badberget så hade vi inga badkläder med oss. Ellen och jag gick ner till vattnet för att bara gå i lite när Ellen börjar stänka, haha vi typ öste vatten på varandra och vi hade alla våra kläder på, haha, men jag hade mobilen med mig som jag råkade skvätta med när jag tagit upp den ur fickan, så jag bara la upp den vid våra väskor, och nu är den vattenskadad. Men eftersom vi skulle i igen vare bara att ta av sig tröjan eftersom att annars skulle den aldrig torka. haha och där var Ellen och jag jätte blöta medans Sofia var helt torr och hade knappt blött fötterna så vi börjad såklart dra i henne :)
Efter ett tag kom Amanda dit med sin familj och vi fick i henne i vattnet också efter att ha stänkt ganska mycket, haha när vi gick i vattnet så var det fullt med presoner men när vi gick upp vare nästan tomt, haha så vi skvätte bara ganska mycket.
Sen börjad Amanda simma ut och bah: vem kan simma ut längre ?  haha hon had inte simmat ut långt alls men eftersom alla tyckte det var kallt i vattnet så vart det ganska långt ;)  haha jag börjar i alla fall simma ut (jag är helt kass på att simma) och jag får kramp i min ena vad  så jag simmar mot Amanda för att få tag i någon utan att tänka, och så råkar jag trycka ner henne under vatten och när hon förske komm upp så trycker hon rakt på huvudet på mig så jag åker ner och hon håller kvar så jag kommer inte upp, haha sen när jag gör det får jag värsta panike och börjar simma in mot land, haha och Amanda som är efter säg: Vicky, du kan stå här! haha förlåt Mandis<33
Sen kom i alla fall Jennifer och Elin när vi skulle gå, men eftersom vi hade haft på oss våra shorts och kjolar när vi bada så var dom bara ganska blöta! så Ellen får låna min tjock tröja som jag hade i väskan och jag tar min tröja som jag kan da ner till en kort kläning medan Sofia hade på sig sin blöta tröja<3

Jag och Ellen har precis kommit upp från att ha haft lite vattenkrig:



Ellen och jag påväg hem


och gissa vem fotografen till alla dessa bilder är: Sofia<33

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad gör man inte för er två:)<3

2009-08-08 @ 14:46:24
URL: http://ztnal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och stackars Sofia fick inte vara med på en enda? :O<333

2009-08-08 @ 21:49:35
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback