Dålig uppdatering♥

Förlåt för min jätte dåliga uppdatering!

Igår så satt jag uppe ända till två för jag satt och kollade på sagan om konungens återkomst (tror att tredje sagan om ringen heter så). Eftersom jag både har sett ettan och tvåan men inte trean vart jag bara tvungen. Och idag hade jag så sovmorgon, brukar ju ha som vana att blogga lite då, men eftersom jag sov så lite hos Amanda och nu igår så var jag tvungen att sova den sovmorgonen.

Idag har skolan varit som vanligt, haft mycket biologi, fysik och SO. På biologin jobbade vi lite i halv klass, halva klassen fick dessekera en bläckfisk! Och jag hade sådan tur att jag var med i gruppen som slapp! USCH! men nästa vecka kommer jag behöva göra det, om man inte är sjuk..


Min outfit just nu:


vet att det har varit jätte dåligt med bilder senaste tiden, ska skärpa mig! ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback