Godnatt ♥

Jag har värkligen blivit sjukt dålig på att uppdatera! Men vad kan jag egentligen göra när skolan slutar ungefär tre och sedan går jag hem till kompisar eller har träning. Förlåt i alla fall♥

Idag har det varit en vanlig skol dag med lika tråkiga lektioner. Efter skolan så gick Amanda, jag och Jennifer hem till Elin där vi åt mellis och gjorde oss klara för innebandyn. Jennifer som då hade blivit jätte anvensjuk på Elins ny halsduk vad bara tvungen att köpa en sådan eftersom hon hade blivit helt kär i den (jag förstår henne). Så snälla lilla jag följde med henne till stinsen för att hon då skulle kunna köpa den. Sedan följde jag även med till skolan eftersom hon glömt sina bandykläder där.
Väl vid träningen så gick det helt okej. Jag fick spela back igen på träningsmatchen (vilket jag inte tycker om eftersom jag brukar vara forward) eftersom  jag är så himla bra på det (inte för att skryta, haha).

Elin fick i alla fall jätte ont i magen, så hoppas hon kryar på sig tills imorgon! Får se om hon kommer till skolan.



Lilla Amanda var lite rädd för att bli fotograferad på svenska lektionen av stora farliga Gustav!

haha :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Haha tack en än gång för du följde med gumman! :D

2009-08-27 @ 18:49:12
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback