Godnatt ♥

Börjar få dåligt samvete nu när jag inte har svarat på frågestunden. Hade tänkt att jag skulle göra det idag, men eftersom jag sitter vis syrrans dator nu så kan jag inte göra det (hon ska använda den snart). Just det här med att jag säger att jag ska göra saker här på bloggen som jag inte gör börjar få mig att känna mig riktigt dålig! ;)

Imorgon så börjar jag kvart över åtta, så jag kanske hinner blogga, men jag ska såklart inte lova någonting ;). Idag har jag i alla fall åkt till banken där vi satt i över en timme. Men nu ska jag i alla fall få pengar två gånger i veckan så jag kanske blir bättre på att hålla koll på mina pengar.

Puss och Kram
Sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback