Hemma hos Mayonäs<3

Jaa nu är jag hemma hos Mayo och vi tråkar lite framför datan eftersom båda ville blogga lite, och såklart vart det jag som fick göra sist x)
Nu sitter i alla fall Mayo och leker med min nya kamera som jag tog med mig hit, haha hon har blivit lite avis så som hon håller på att knappa :P
Idag träffades vi i alla fall runt två eftersom jag var lite seg upp ur sängen, sov till typ tolv :$  Vi möttes här i hennes kvarter där vi gick runt ett tag och bara snackade innan vi gick hem till Mayo där jag aldrig hade varit förut, och så fick jag då träffa hennes hund Flisa som var jätte gullig, men eftersom man har lite skräck för "större" hundar sen man var liten så vart man ju lite små skraj först :$  Sen gick vi i alla fall och köpte glass och satte oss på gungorna på töjnan skolan där vi fortsatte att prata och tog lite kort.
 

Kommentarer
Postat av: patricia

hej bebis<3333 måste göra ngt någon dag<33 saknar dog jättemkt<333333

puss puss älskar dig habibi<333

2009-08-03 @ 15:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback