i onsdags


Som jag sa förut så sa jag att jag skulle skriva ett nytt inlägg senare om gårdagen och här kommer det:
Igår när Amanda kom över så ringde vi till Elin och Jennifer och frågade om vi kunde följa med dom till rösjön, och det fick i såklart. Väl där så åkte vi lite vattenkana och Elin och Jennifer badade i sjön medan Amanda och jag tog kort på dom när dom hoppade i. Dagen gick fort och när vi åkte hem så gick jag hem. Väl hemma så åt vi majskolv som det var jätte längesedan jag åt sist så det var jätte gott! Efter det så stekte mamma hamburgare som var jätte goda. Sedan så skulle jag göra min berömda kladdkaka, haha mina kladdkaker rukar vara sjukt goda, men den jag gjorde igår var nog bland dom sämsta jag gjort.. men den var god i alla fall.


helt oixad efter rösjön, men vad gör man ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback