Innebandy

Jaa, jag skulle ju äta frukost, men eftersom Amanda upptäckte att hon kunde kolla in sin statestik så vart hon tvungen att skriva ett inlägg, så vad skulle jag göra då om inte det samma? Men det fuskiga är att min statestik inte fungerar, men om jag kollar på Amandas så har dom gjort om designen på det.

Idag har jag innebandy och jag längtar faktiskt till träningen. Brukar bara tycka att det är kul som en kul grej, men idag längtar jag faktiskt.
Jag har nästan alltid gått på någonting, alltså, jag har gått på innebandy, fotboll, dans och innebandy igen. Och om jag skulle sluta så att jag inte gick på någon sport tror jag att jag skulle bli smäll fet! Haha men det är sant! Jag äter sjukt mycket onyttiga saker och om jag inte skulle gå på innebandy två gånger i veckan skulle det nog synas väldigt väl väldigt snabbt!

Men nu är Amanda klar med sitt lilla inlägg så nu kan jag sluta med allt mitt pladder ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback