Konstigt väder

Nu sittert jag här hemma och en dag till håller på att passera utan att jag har gjort någon speciel nytta. Tror jag ska städa rummet lite, men får se, jag kanske till och med är så duktig att jag fixar lite på designen, men jag kan inte lova något ;)
Idag har det i alla fall varit ganska konstigt väder, ena srunden har det vräkt ner med regn och i nästa har det varit sol, sen har det börjat regna igen och efter en stund så blir det sol, så har det hållit på idag.

Jag cykla till coop en snabbis med syrran för att hon skulle handla någonting till maten hon skulle laga ikväll (varför hon har börjat laga middag så himla ofta har jag ingen  aning om, men jag klagar inte, hon är jätte bra på det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback