Skolan börjar snart


Nu sitter jag här vi datorn igen och har bara sjukt tråkigt! Johanna åkte hem för ett tag sedan och sen dess har jag suttit här och haft tråkigt! Men när hon var här i alla fall så tittade på King Kong som morgon film, men den är ju bara ganska lång! Så klockan han bli ganska mycket innan den tog slut, men eftersom Johanna inte hade sett den tidigare så var vi ju tvugna att se klart den.

Och snart så börjar skolan igen! Usch! Är verkligen inte sugen på att börja gå upp halv sju fem dagar i veckan! Jag har i alla fall fyra dagar, men fem nätter kvar inna  jag börjar skolan. Det känns som om sommarlovet precis började! Men det finns i alla fall något posetivt med att skolan börjar, och det är såklart att man träffar alla kompisar varje dag.
 
1. Igår så hittade jag en jätte god godis! Den var vid naturgodiset då, så den är nyttig också! :D
2. Jag försköte lösa en sådandär kub..
3. Min outfit för idag


3. tröja BIKBOK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback