Sushi


Stisensen vart det då idag/igår, och ett till hål i örat vart det också. Känns som om jag håller på att bli ett emo, eller asså att det här kommer leda till det, men hoppas inte ;). Jag tog i alla fall ett hål i örat där uppe, en blå liten diamant. haha ända sedan jag var nio har jag velat ha det så, det var min syrra Jenny som sa att jag borde göra det då, men då var jag för feg för det, men nu har jag i alla fall. Alla vi, jag, Elin, Amanda och Jennifer har nu hål där upp, dom tog öven ett hål där nere, men som tur är, är jag den ända med blå :)
Efter att ha åkt hem till Elin en liten stund där vi alla satt och snackade gick jag hem. När jag kom hem höll Jenny på att laga sushi! Gu vad jag älskar sushi! Jag hjälpte såklart till så gott jag kunde när jag såg det och när det var dags för rullnig så tog jag mitt vanliga jobb, sjögräsrullarna. Maten vart i alla fall jätte god!



Kommentarer
Postat av: J

"men som tur är, är jag den ända med blå :)"

Fattar inte? Fick vi inte ha blå diamant som du eller?

Elin & Amanda har visst blå diamant fast där nere? :)<3

2009-08-18 @ 18:33:54
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Postat av: Vicky

gumman vet det och det var inte så jag menade, menade att jag var ensam med att ha blå där uppe och det gillar jag ;)<3

2009-08-18 @ 19:33:05
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback