Unbelievable

u sitter jag här upp i Amandas rum och jag har internet! haha det är helt otroligt! Brukar bara kunna få internet när vi sitter nere i hennes vardagsrum. Vi sitter här uppe i Amandas rum, Amanda, jag och Alicia och jag har precis spelat in när Alicia säger: "Vicky sms"   haha urgulligt! :D
Nu sitter Alicia här bredvid mig och leker med min mobil, haha hon försöker ringa och sriva meddelanden, haha hon tycker det är jätte kul att skriva här på datorn,så här kommer ett litet medelande från henne:

111111aqqss'ää
dttgt        ukllööää¨


s
ssss

aliciAAfgtfg ggtrqq1ww222ewdddddssededeedee3321iutfrrrrrrr4r4rr557790+´+0defdvdfvffet54 te3trrrrrrrrrrrffgghuiiiy¨¨¨åesd3sedwedcfdrtfdrdddwwwedwasssweseghhyu. 

s
haha, men hon kanske kan bli dator tekninker när hon blir stor (?) :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback