Första skol dagen

Sitter nu framför tvn och kollar på Design Simon & Tomas, haha bara älskar deras kommentarer. Idag var det i alla fall min första dag i skolan och den var riktigt tråkig! Även om jag bara var i skolan i två timmar så hann jag tröttna på det. Det ända som var nytt från förra året var att vi har fått en ny kille i klassen. Och av alla som kan börja så började en kille som gick i min granklass på låg stadiet, hur stor är chanserna egentligen?

Efter skolan när jag cyklade hem så såg jag Ellen, Sofia, Mayo, Elin och Stina gå lite längre ner på min gata, så jag cyklar ner dit och sladdar bakom dom så att det låter, haha gissa om dom vart rädda!
Dom skulle i alla fall till McDonald's och äta lunch så jag följde med. Efter att ha suttit ett tag där så bestämmde vi oss för att åka till vallen, men Mayo och jag missa bussen så vi får dela på min cykel som inte har en pakethållare! Men vi lyckade lösa det (eller ska jag säga jag?)genom att den ena personen fick sitta på sadeln medan den andra stod upp och cyklade. På vallen satt vi mest och snackade, vi spelade lite fotboll med en boll som vi fick låna av några andra som var där. Efter ett tag kom Jakob och hans kompis Oskar (komisar till Ellen) som vi satt och snackade med ett tag innan vi skulle hem.



Driver för er som inte fattar det! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

OMG Vicky!!

Man ser nästan tuttvårtan på dig på bilden!!!!!!!´:)<3333

2009-08-21 @ 22:15:46
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Postat av: Vicky

men vilken tur att man inte gör det då ;)<333

2009-08-22 @ 18:43:39
URL: http://vickybergman.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja det var det verkligen med tanke på att alla i hela världen kan kolla in din blogg!



Gumman jag fattar att du driver på bilden men det kanske inte peddon och andra äckel som finns fattar. Som sagt, det är inte för att klaga utan för jag vill ditt bästa!



Du får ju lägga ut hur mycket "Utmanande" bilder på dig du vill. Men jag bryr mig om dig, och det vet du!



Love yoou! :D<33

2009-08-22 @ 21:52:20
URL: http://onlyuus.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså, jag vet att det är på driv.. men snälla, lek inte tjejer !

2009-08-24 @ 08:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback