Igår

Hej!
Igår hann inte jag skriva något, så jag tänkte att jag kunde skriva idag om vad som hände igår.

Igår så började vi vid 9, och det var skönt ;)   Jag hade tänkt mig att gå upp vanlig tid även fast det var sovmorgon, bara för att kunna fixa håret som alltid ska vara emot mig ;P    Men när min väckarklocka ringde så var det en timme förtidigt!! Den ringde vid halv 6 :S istället för halv 7!! Ussch! Det var hämskt! ;)

Väl i skolan så var det väl okej, även fast onsdagar inte är så speciellt roliga ;)
Jag hade på mig min nya kofta, som jag har köpt på kappahl för 199:-   Och när Amanda såg den vart hon avis ;P
Så efter skolan gick jag, Amanda och Jennifer till Stinsen. Amanda skulle köpa en likadan kofta som jag, och Jennifer skulle köpa ett par skor som Amanda :P Och jag?  Jag bara följde med för kul skull ;)  Och här kommer en bild på min fina kofta! :D :P


Efter stinsen så hade vi innebandy träning, så Jennifer och jag fick springa hem till Jennifer och byta om och sedan springa till tåget. Träning gick inte så jätte bra "/  jag var målis på slutet av träningen (som jag har varit dom senaste 4 gångerna) och jag släppte in fler bollar än vad jag tog! "/  Men här kommer lite bilder från träningen :)
 

Nu ska jag äta pannkaka :)<3
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback