Lördag, Söndag

Hej! :)
Idag så har jag och min pappa varit på IKEA för att handla saker till mitt rum som vi glömde när vi var där sist (det var typ 3 dagar sen). Så idag har vi gjort det sista i mitt rum, och nu e det klart! :D Jag e jätte nöjd, och det ser jätte bra ut :D
Idag på morgonen så hade jag match (innebandy), den var i Viksjö. Motståndarna var typ lika bra som vi, men i andra halvlek så gjorde dom ett mål och det blev 1-0 till dom :(

I lördags så var mamma och jag i Kista! Det var jätte kul eftersom att vi nästan aldrig åker till Kista ;)
Jag hade inte varit så smart med mitt klädesval den dagen för att gå i affärer, jag hade på mig ett par tighta jeans, och mina "nya" klackskor (vilket gjorde att det tog lång tid att prova byxor, och att jag fick väldigt ont i fötterna).
Men när mamma och jag skulle åka hem så hade vi med oss 5 kassar kläder och en ny handväska till mig :)
Men nu ska jag gå, hejdå och puss<3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback