Måndag

Hej!
Idag så började jag typ halv nio, så det va ganska soft ;)  Vi hade vikarie på So och IKT, men eftersom att min data i skolan e så seg att det tar typ 20 min för den att öppna ett word dokument :S    så kunde inte jag jobba som vanligt, så jag satt brevid Jennifer hela lektionerna och snackade :P
Efter lunchen ungefär så gick Elin hem "/ hon var jätte förkyld, så Jennifer och jag följde med henne en bit hem :) KRYA PÅ DIG ELIN! :)<33
Amanda var inte i skolan på hella dagen, hon är också förkyld "/ så KRYA PÅ DIG MANDIS! :)<33
Vi slutade vid halv två, så Jennifer och jag gick hem till mig, men påväg hem så såg vi dom andra i klassen vid busshållsplatsen som åkte på is  så Jennifer och jag gick dit, och när Jennifer och jag försökte gå upp för den så gled vi ner och Jenni ramla :P Mange tyckte att vi såg ut som gamla tanter när vi försökte gå upp :P
 

När Vi kom hem till mig så visade jag Jennifer mitt nya rum, och hon tyckte attd et var jätte fint! :D<33   Sen så kollade vi på Beck :) Den va jätte bra,, och spännande :P
När vi hade tittat klart så spelade vi Wii. Vi spelade först baseboll, och då vann jag (såklart) :P<3  Sen när vi spelade bowling, så vann Jennifer  (fast med jätte lite):P<3 och sen när vi spelade tennis, så vann hon en gång och jag en :)<3
       
  När vi körde bowling :)       När vi körde tennis :)       När vi körde baseboll :)



Kram<33 :)

Kommentarer
Postat av: jenni

FUUUCK YOU VICKY! om du ska ha den där bilden på mig får du göra den lite så man inte ser annsiktet eller täcka över annsiktet :P<3

älskardig

2009-02-04 @ 19:07:46
URL: http://jenniferelinor.blogg.se/
Postat av: Vicky

men den e ju bra :D Men du har ju till och med tagit den från min blogg och lagt in på din! ;D

älskar dig!<33 :)

2009-02-05 @ 16:52:47
URL: http://vickybergman.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha aa vet, men på den kan man inte trycka på. så man ser inte annsiktet, höhö ;)

2009-02-15 @ 18:11:05
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback