äntligen fri från...

...skulder! eller jag har kvar mina skulder men nu kan jag betala tillbaka dom ;) Men det känns ändå fett hemskt! jag har jobbat 14 timmar sammanlagt och jag själv kommer endast få typ 60 kr för det, eftersom resten måste jag betala skuld med ;(
Idag ska jag i alla fall iväg på dop, har ingen dop present, men hoppas det är okej ändå ;)
Jag har precis kommit upp från duschen och tänkte att jag ska gå och ta lite frukost-lunch nu.

Igår så skrev ju jag och sa att jag skulle ha lång dag med jobb från tidigt på morgonen, men när jag hade blivit klar och gick ut för att jobba hann jag bara jobba i en kvart sen började det regna. Så pappa och jag satte oss på balkongen och spelade sequence, jag var röda och han blå, gissa vemn som vann.. jag såklart! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback