Boda borg

Jaa denna dag har varit lite slapp som många av mina andra dagar,
jag har följt med mamma till matäffären och handlat lite mat som vi ska ha med oss till Boda borg, och sen så har jag äntligen lyckats på kommentarer, allmänt och datum under rubriken som jag länge försökt få men som ändast har orsakat att andra grejer på bloggen blivit sajk.
Imorgon eller idag kanske jag ska säga ska vi åka till Boda borg där vi ska vara i två dagar och ha kul
Jag kommer i alla fall inte kunna skriva här på ganska länge eftersom att när jag kommer hem från boda borg så ska jag iväg igen, antingen så ska jag till hede med Jennifer om jag får för mamma, eller så kommer jag få lov att följa med till skåne typ...
Men nu måste jag packa så jag kan få gå lägga mig någon gång eftersom man ska upp tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback