Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering men har inte kunnat blogga eftersom jag har varit i skärgården.
Igår morgon kom pappa in och väckte mig och frågade om jag ville följa med när dom skulle lämna av Sammy hos min farbror för att jobba en vecka, och sen så frågar han om jag skulle ville sova där en natt.. och såklart man vill! Det är jätte kul där
Och eftersom det var direkt när jag vaknade och dom skulle åka snart fick jag jätte brottom och hann inte blogga.
Men eftersom jag kom hem idag men ska åka iväg imorgon morgon igen så ville jag bara höra av mig lite snabbt och berätta läget. Imorgon ska jag, mamma & pappa åka till ålan där vi ska träffa Elin och hennes familj och efter det ska vi åka till deras landställe där vi ska sova en natt innan vi åker tillbaka hem igen & efter det kanske jag ska åka ut till skärgården igen och hälsa på brorsan och kanske stanna där en natt eller så om jag får


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback