Ny kamera! :D<3

Någon kamera som Jennifer vart det inte, men en kamera vart det, och den är bäst! haha :P. men den är faktiskt jätte bra även om jag bara har testat den i affären, den har jätte bra skärpa och olika inställningar som kan göra bilderna bättre och så är den jätte tun men sist men minst så är den jätte snygg! haha
Mamma och jag skulle egentligen bara åka iväg och köpa lite mat på coop men eftersom expert ligger precis bredvid så gick vi in bara för att kolla lite, men kom ut med en ny kamera till lilla mig! När vi var inne och kollade efter en så hittade vi först en som var av samma märke som den jag köpte men som var mycket tjockare och med mintre skärm. Men eftersom det var så tjock så ville jag inte ha den (eller asså den var inte tjock, den var normal men jag har slltid velat ha en tunn, så den var för tjock för mig ;)
Min nya kamera:


Min gamla (som jag ska försöka sälja):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback