Vem blir prinsessa?

Jaa idag har jag inte gjort mycket nytta, jag har duschat en snabbis, ätit lite frukost, spelat lite gamla spel med Melinda och Jenny som man brukade spela när man var liten=) och så har jag målat naglarna.
Jag bara älskar att hålla på med mina naglar men lika ledsen bli jag när en går av ;)  Idag har jag i alla fall målat dom röda och funderar på att måla om dom till vitt eftersom det skulle matcha min outfit för idag =)
Dags planer har jag i alla fall inte, skulle kanske ha gått på grönan med kompisarna om jag hade haft pengar men eftersom jag blivit lite nära pank igen så vill jag gärna spara på det lilla jag har kvar till en ny rakhyvel eftersom min gamla blivit ganska slö eftersom jag ar fuskat några gånger och rakat benen utan raknings gel.
Oteknologisk som man är har inte jag fattat att jag har haft virus och spionprogram på datan när mitt internet slutat funka var tionde minut eller när datan har blivit segare och segare eller när den helt plötsligt lägger av. Men när Sammy skulle låna min data så började han snacka om det, och när pappa kollade upp det hade jag över 150 spionpogram på datanMen nu eftersom det ska vara fixat så tänkte jag att jag kanske äntligen kommer kunna spela The sims3 normalt och inte behöva vara orolig hela tiden för att det ska lagga eller sitta och vänta i en halv minut innan det händer något så fort jag klickar någonstans och kanske kommer jag till och med slippa den hackiga mus pekaren =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback