3 DAGAR SEN SIST

tre dagar sen jag blogga sist och det som har hänt är väl att jag har varit och kollat på brorsans bal, eller det är väl det mest intresanta. 
I tisdags så gick jag med Patricia hem till henne dår vi tittatde på film och åt glass, mums. Sen så körde hennes mamma oss till häggviksskolans bal där vi kollade på alla dom olika klänningarna.
I onsdags så så skulle vi har träning för innebandyn, men eftersom att det var så dåligt väder så vart det inställt eftersom vi har börjat träna fys ute. Så Jennifer och jag gick till stinsen där jag köpte mina kläder som jag ska ha på mig på skolavslutningen, inget speciellt men ändå fint, det är lite sjömansteama.
Idag så har det mest varit flumm dag, Mayo och jag delade skor så vi hade varsin klacksko och varsin platt ballerina. På slöjden så flummade AmandaPanda och jag runt som vanligt, haha vi hade kommit på en dans som vi stod och gjorde och Stefen (våran träslöjdslärare) bara kollade på oss som om vi var knäppa =)
Och nu sitter jag och pluggar lite engelska eftersom att jag ska ha omprov i engelska imorn, fy fan!

Men nu borde jag faktiskt anstränga mig lite så att jag kanske iaf får något mer rätt =)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback