Gäster ikväll med..

..ska vi ha, så det kommer bli en kväll ganska lik gårdagens, fast den här kanske kommer bli lite roligare eftersom små kusinerna kommer hit =) och eftersom det inte kommer vara lika mycket folk.
Vad jag har gjort hitils idag är att jag har bara ätit frukost, sitter fortfarande i pyamas :P Men ska snart gå och duscha. Hela gårdagen kände jag mig fett grinig så hoppas att jag inte blir så idag med, men det kan kanske bero på det äckliga vädret.

Min lilla kusin Maja                       min lilla kusin Hampus
som är 3 år nu, men jag             som är 5 år nu, men kortet togs
 tog kortet för ett år sedan            när han typ var två elr ett


Min lilla kusin Hampus som är 5 år nu, men kortet togs när han typ var två elr ett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback