Hemma hos Elin

Ja nu sitter jag här vid datan och bloggar medan Elin och Jennifer typ duchar. Amanda gick precis hem så nu sityter jag själv här vid datan och kunde inte komma på något roligare än att blogga lite =)
Idag i skolan så har vi haft vanliga lektioner, det har helt enkelt varit en helt vanlig tisdag. Den ända saken vi gjort som är anorlunda är väl att vi har städat våra skåp idag.
Och måste bara säga, vet ni vad det är för dag idag? aa det är tisdag och vad betyder det? Jo att det är desterate housewives! och efter det så är det dubbelavsnitt av LOST! haha älskar dom serierna! så sakna dom när det blir sommaruppehåll. Undrar verkligen vad som kommer hända i dagens despreate housewives, själv tror jag att Dave kommer försöka döda Jackson, men vem vet? =)
Imorn när jag ska med klassen in till stan så tror jag att det kommer faktiskt bli kul, tror att det kommer bli ganska flumm.
Jaa.. vad kan man mer berätta? tror nog jag sagt allt, men om det är något ni tycker att jag borde förbättra på bloggen så skriv gärna en kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback