mamma är min räddning! :D<33

Tjeena!
Idag så har jag haft innebandy som jag berättade tidigare. Vi har alltid match på slutet och då fick jag vara målvakt, det gick skit och var jätte tråkigt! Det ända mina tränare gjorde var att komentera alla små fel jag gjorde, fick inget positivt på hela tränignen
Innan träningen så gick Elin och jag hem till henne. Vi åkte till stinsen en snabbis för att Elin skulle byta en skinnjacka hon hade fått.
Just nu så sitter jag och ska försöka lära mig spanska glosorna till imorn som jag trodde jag hade tappat bort. Kunde inte hitta dom och om Angela (min spanska lärare) skulle veta det skulle hon bli bara ganska sur. Men min räddning kom när mamma hittade dom! :D så nu måste jag skynda mig att plugga på dom,
Puss

     


1. På So:n så hade Ellen och jag tråkigt så vi ritade av varandra, här är resultatet :P<3
2. Jag och Ellen i verkligheten den dagen :P<3


Kommentarer
Postat av: Ellen

haha :) o nu ser ju alla att vicky ritar finast, + jag ser sär ut på den riktiga bilden :P

2009-03-20 @ 21:55:59
URL: http://elllenpellen.blogg.se/
Postat av: Vicky

nej det gör du inte! och du ritar MYCKET finnare än jag <33 :)

2009-03-21 @ 13:09:32
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback