Igår kväll/idag morgon

Igår så var ju jag på Amandas fest och det var jätte kul! :D
Jag fick ju lite brottom när jag skulle dit för jag var sen, men när pappa och jag satt i bilen påväg till Amanda så såg vi Elin och Jennifer i bilden bakom oss så jag var iaf inte sist ;) När vi hade kommit till Amanda så var det någon som inte hade kommit så vi väntade på henne och sedan åt vi taco :)
Efter det så öppnade Amanda presenterna och hon såg glad ut över allt ;)<3 Det mesta av kvällen så satt vi bara och snackade, men när det var ungefär en timme kvar så gick vi ut. Alla var typ värsta flumm :P
Men när vi var där ute så fick Julia syn på en stege som man kunde klättra upp på för att komma upp på taket till ett av radhusen. Johanna bärde upp Julia så att hon kunde fåtag på stegen, och sen började Julia bara klättra högre och högre :P När hon började klättra ner igen så kom det ut en tant ur något av husen och var typ sur för att Julia hade klättrat upp på stegen :P
Men när vi gick in igen så satte vi igång med att snacka igen :P Tjejmiddan skulle vara slut vid tio, men ganska många stanna till halv elva.


Idag har jag haft match mot täby, det var hemma match. Den började vi kvart över nio men skulle ha samling halv, så jag var ganska trött imorse ;) Det gick jätte bra jämfört med sist vi spelade mot dom, då vart det typ 10-2 till dom men nu vart det 3-1 till dom :) Jag var nära på att göra ett mål en gång, och jag hade jätte många chanser att göra mål, men det vart iget för mig ;/

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska bli klar med vad hon än gör för vi ska iväg och handla när hon är klar :) Ska försöka göra om designen, men sist så gick det inte så bra :P "/

Kram



                                                 Driver ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback