Stinsen med Amanda<3

Tjena hopp! :P
Idag har det hänt mycket, och jag kommer såklart berätta om allt (elr det roliga iaf :P)
Att börja med så fyller Patricia år idag, såå
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PUTTE!<3333 :D

Annars så har dagen inte varit så speciell, åt lite flingor till frukost och hade dom vanliga lektionerna och slutade lika sent som på alla torsdagar (kvart i fyra -.-) På bilden så fick vi hålla på med lera, vi skulle bygga slott -.- :P men när det vart klart så vart det ganska snyggt iaf :P
 
                                        Amandas och mitt :)

På slöjden så gör jag en sked, och håller typ på att dampa på den varje slöjdlektion :P Det är så himla tråkigt, men kom faktiskt "långt" idag :P
När vi hade slutat så gick jag och Amanda till stinsen där jag köpte ett par
Benvärmare från lindex för 99kr
En t-shirt från ginatricot för 49kr

Amanda köpte en väst på stadium för typ 600kr, och två stycken tröjot från ginatricot för 49kr st :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback