Tandläkarn

Tjooo breee!
Idag har jag varit hos tandläkarn. Det gick skit bra :P hade inga håll eller något som hon kunde klaga på :P
Efter det så skjutsade mamma mig till skolan, hade typ bara missat halva biologin :P Efter biologin så hade jag engelska, där hände det inget speciellt. Sen hade jag So och lunch, fick cilli conkane och klibb ris till lunch :)

Sen hade jag Idrott, hade glömt kläder, men hade mjukisbyxor på mig, så jag lurade vikarien lätt :P  Spelade fotboll på idrotten, och jag gjorde mig själv till dommare :P
Sen hade vi spanska och sen så slutatde vi. Var med Jennifer efter skolan. Vi gick först vill hennes lillasyrras skola för att hämta henne och hennes kompis och låsa upp hemma hos Jennifer åt dom.

Sen gick vi hem till mig en snabbis där jag lämnade väskan och sen så gick vi till coop och köpte lite godis :$ :)
På väg dit så tog vi lite bilder (eller ganska många, men laddar bara upp dom snygga :P)
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback