tråk tisdag :D

Heejsaan svejsaan!
Idag är det tisdag och det va länge sen jag skrev igen! :(   Men som sagt så är inte min data skärm min bästa kompis och har haft problem med att få igång den :(
Men nu ska jag inte babbla på om det, utan jag ska berätta vad som har hänt idag :)
Idag så har vi bara haft typ tråkiga lektioner :(   (har fett tråkigt, så jag berättar vilka vi har haft :P)
Har haft:
Biologi,
Engelska,
So,
Idrott &
Spanska.
Jag har haft huvudvärk hela persdagen och varit jätte trött, så jag har inte direkt varit den gladaste personen idag ;)
Efter skolan så gick Elin och jag hem till mig och gjorde So läxan. När vi var klara så satte sig elin och jag framför datan (elr Elin kankse jag ska säga, jag satt och skicka teman till min mobil från hennes :P)  där Elin logga in på pea och kollade runt. Jag fick värsta flumm rycken (behövde väll ta igen för att ha tråkat hela dagen) och nu när jag sitter här och skriover tycker jag nog ganska synd om Elin som måste stå ut med mig när jag blir så :) puss<3

Men nu har Elin gått hem och jag ska nog sätta mig framför tv och titta på LOST, hehe har blivit LOST nörd :P
taack Ellen för att jag får låna boxen :D<3333

Puss<3

 
         LOST
   

Elin och jag för typ två/ett år sen :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback