Donken

Idag i skolan så hade jag idrott, vi skulle vara utomhus och spela brännboll. Jaa, det gick väl sådär, laget jag var med i vann, och jag gjorde två home run och en lyra, men slutet av lektionen vart det mest utskällning. Våran lärare i idrott heter Marcus och han dömmer som en fem åring! Vet att det bara är en lek, men tycker ändå att idrottsläraren borde vara rättvis? Så vi började i alla fall fuska vi med så att lixom båda lagen fuskar lika mycket eftersom att marcus verkade inte bry sig om man fuskar, och sen så får vårt lag massa skäll för att vi fuskar. okej? och så höll vi på hela idrotten så det slutar med att han tvingar oss att sitta ner och så ställer han sig över oss och skriker åt oss, och vi andra i klassen lägger kommentarer som han bara blir fett förbannad för eftersom att han inte kommer på någonting att säga för att äga oss tillbaka.
Och sen om man räcker upp handen så bara skrek han, snacka om att inte kunna ta kontroll över sig själv när han springer efter Hugo som en dåre och när han sparka till koner. Och som ni säkert vet så att om man inte får skratta det är oftast då det händer, så halva klassen satt och försökte döjla sitt tysta skratt samtidigt som marcus skrek.
Men nu kan man snacka om roligare saker som att Jag, Jennifer, Elin och Manada gick till stinsen efter skolan. Gissa vad vi gick dit för att köpa, godis. Men eftersom att vi fyra plus resten av laget ska åka upp till falun imorn vid fyra på morgonen så kände vi att vi kanske kommer behöva det.
När vi hade varit på stinsen och köpt godis och testat lite kläder så gick Jennifer och jag till donken eftersom att ingen av oss typ ätit någon lunch. Amanda hade då redan gått hem och Elin hade dissat oss och gick med hennes brorsa och hans tjej. Men väl på donken iaf så åt vi och så, men gissa vad! haha seg som jag är så tappade jag en tand :P


Min och Jennifers smariga glassar från donken.

  

 

2. I matsalen så började Ellen mata Mayo
3. Jag vickar på min tand
4. Jag tandlös
5.  Min outfit
6. Knäpp som hon är började Jennifer dricka sin glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback