Glömmer bort att blogga

Asså jag börjar verkligen undra vad det är med mig! Förut så bloggade jag flera inlägg om dagen och nu så bloggar jag nästan varannan dag! Det är verkligen skit dåligt av mig men jag glömmer bara bort ..
Men idag iaf så va det väl en vanlig skoldag, vi bestämde i klassen att vi ska åka och campa vid bögsgård nästa vecka, tror faktiskt att det kan bli kul även fast jag är livrädd för små kryp.
Efter skolan så gick jag, Elin, Amanda och Jennifer hem till Elin där vi pluggade engelska och spanska, så nu är jag klar med engelskan men inte med spanskan ..
På torsdag och fredag så är man ju ledig från skolan och det är bara såå skönt! ..fast inte för att jag kommer få så mkt till sovmorgon på torsdag, jag ska gå upp vid fyra på morgonen för att hinna med en buss som går kvart över fem! Asså fy fan! Jag är verkligen ingen morgon människa och kommer därför nog att sova hela vägen upp till falun dit bussen ska eftersom att vi i innebandy laget ska ha cup där.
Men nu så ska jag plugga lite spanska.

PUSS


Min frukost :P


Jennifer efter att Elin och jag har kittlat henne


Elin och Jennifer efter att Elin har skrivit/klottrat i Jennifers spanska bok


Vad Elin klottrade i Jennifers bok som då inte är sant ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback