Har tråkigt

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
  Inget ;)<33
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
  Hejhej :)<333

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
 
Vi tar tjugo över tåget <3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
  Mm...

  På no lektionen ska jag redovisa :S <33

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
    Hejhej :)<33

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Haha nörd ;)<33
kollar på simpson ;)<33
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
   Vi ska vara hemma hos mig imorn innan innebandyn :)<3

8. Vad vill du höra mest av allt?
  Då kanske vi möts vid busshålls? Smsa när du är där<3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Bra, tack:-*<3

10. Din romantiska replik? 
   Kollar på tv :)<33

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
VARNING! Polisen söker underbara människor: själv har jag ingen panik, men vart sjutton ska jag gömma DIG...?!

Skicka detta till personer som betyder mycket för dig. Får du fyra tillbaka är du helt underbar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback