Hemma från skolan

Hellu!
Ja jag sa ingenting om det igår men jag var hemma igår från skolan eftersom att jag mådde illa. Är/har inte varit i skolan idag heller eftersom att imorse så kände jag mig bara jätte trött och mamma lät mig stanna hemma om jag lovade att jag skulle plugga som jag nu håller på med.
Så nu sitter jag här hemma i vardagasrummet och pluggar matte samtidigt som jag sitter och lyssnar på Ztv och Mtv. Och eftersom att datan stod framme sen igår så tänkte jag att jag bara kunde höra av mig lite snabbt innan jag ska återgå till pluggandet.
Vet att jag lovade att lägga in bilder sen cupen och det ska jag, men sitter vid fel data för att kunna göra det så ni får nöja er med bara några få stycken än så länge.

PUSS


Laget i klassrummet där vi "bodde" på morgonen


Mycket kortspelande vart det, blandannat poker


Påväg tillbaka till skolan efter våran första match då det vart 2-2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback