Igår

Tänkte inte på det på det tills nu, men borde kanske säga hur det gick igår på mamma matchen. Men jag måste bara säga först att flera av mammorna tränade innebandy en gång i veckan och att dom fick ha Elins pappa som målis som är sport nörd :D
Men det blev iaf 3-1 till oss tjejer i laget. Dom var ju faktiskt inte så dåliga som jag trodde att dom skulle vara.

Efter matchen så åkte vi hem och mamma erkände äntligen att hon faktiskt tyckte att det var kul. Jag hade till och med tvingats spela även fast jag är sjuk bara för att hon skulle spela, men det var det värt!
Klockan sju-halv åtta så var vi hemma hos Håkan (Han är pappa till en av tjejerna i laget) eftersom att det var grillkväll där. När vi tjejer ätit klart så gick vi till töjnanskolan där vi satt vid gungorna och snackade och lekte en gamal lek.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback