Riktig dålig uppdatering

Nu har jag varit riktigt dålig med min uppdatering!
Men jag kan ju iaf berätta nu om det som har hänt:

Idag
Idag så vaknade jag vid tre, så jag har inte varit vaken speciellt länge. Dagensplaner är inte speciellt stora, jag ska titta på eurovision ikväll och så ska jag ducha. haha ja det blir en lugn dag idag.

Fredag
Igår så gick Jag, Ellen och Mayo till Stinsen, Elin och Amanda skulle egentligen också följt med men lata som dom är så pallade dom inte<3
I Stinsen iaf så gick vi runt lite och "skämde ut oss själva" enligt Ellen. Haha vad vi egentligen gjorde var väl att Mayo och jag köpte varsin nogger glass och Ellen köpte en Ben & Jerry glass, haha vi gick runt där på dom olika affärerna och typ ruffsade varandra i håret, hoppade runt, gick knäppt och så ramlade vi i rulltrappan alla tre<3


Torsdag
I torsdags så var det lång dag igen, slutade vid kvart i fyra som jag gör varje torsdag. Dom roliga lektionerna som jag hade är väl bild och träslöjd. På bilden så ska vi rita en stad, min är lite konsig och sne, men när jag började så viste jag inte hur man gjorde så det vart lixom fel då som jag inte kunde ändra sen. På träslöjden så blev jag äntligen klar med min sked och nu har jag börjat med en smörkniv.


Onsdag
I onsdags så hände det inget speciellt i skolan, men efter skolan så gick jag, Elin och Jennifer hem till Jennifer där vi hoppade studsmatta och Elin och jag hade vattenkrig med vattenslangen. Haha jag skulle ju inte träna eftersom att jag inte mådde så bra, men det skulle ju Elin, haha.

Kommentarer
Postat av: Elin sofie

Fy fan, höhö jag skulle få paniiiik om jag vaknade klockan 3 säller klockan på halv tio för annars får jag ångest:P Haha pusspuss

2009-05-16 @ 20:20:05
URL: http://sverigesbrudar.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN - foto & kreativitet

Men åh vad söt du är !

Tack så jättemycket! :)



/ En tjej i storstan

2009-05-17 @ 12:59:47
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/
Postat av: Vicky

hihi tack :)

2009-05-18 @ 19:46:30
URL: http://vickybergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback