En snabbis om min dag

Efter skola följde jag med Jennifer till stinsen och efter ett tag kom Elin, Linn, Amanda och Johanna. Har inte träffat Linn på evigheter så det var kul. I stinsen köpte jag i alla fall en hårspary som Jenifer tipsade om och en ny foundation eftersom min håller på att ta slut och eftersom den är ganska dålig.. Så nu ska jag testa med en liknande fast L´ORÉAL.

Efter det gick jag i alla fall hem, hade tänkt gå till galaxen med kompisarna men eftersom jag har match imorgon klockan tio så fick jag skippa det. Så jag satt hemma och hade skit tråkigt, fast sen ringde Gustav och Andre så jag följde med dom hem till Elin och Jennifer där vi försökte kolla på en skräckfilm fast Elin berättade allt som skulle hända eftersom hon hade sett den redan ;P haha så.. intressant? knappast! men men, men nu ska jag göra något annat, får se vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback