Fjortisar?



Nu har jag bestämmt mig. Jag ska gå på galaxen på fredag med tjejerna. Det kommer bli skit kul och vi ska käka på donken innan, så kommer ha värsta jackan med mig =). Men som jag sa i video bloggen så kommer jag ha på mig tjocktröja och linne med strumpbyxor. Men kan inte bestämma mig om jag ska ha tjocka eller tunna genomskinliga, men eftersom det är galaxen kommer det väl bli dom tunna.

Men folk säger ju att man är en fjortis om man går på galaxen, men dom som säger det fattar verkligen inte grejen med galaxen. Man går dit för att ha kul med sina kompisar och få nya. Flera av mina kompisar har blivit ihop med personer som dom träffat där (får väl hoppas det händer mig på fredag ;).

Sen säger folk att det skulle vara någonting neggativt med att vara fjortis. Asså det finns ju hur många fjortisar som hellst och man är bara det ett tag innan det går över. Så vad jag inte fattar är vad det folk tycker är så jävla dåligt med att vara fjortis?!
 
- Att dom har stort ruffsigt hår?
- Att dom gillar uppmärksamhet?
- Att dom har fjällräven?
- Att dom tar massa ego bilder där dom har värsta push-up en?
- Att dom snackar på sitt egna sätt?

För det jag precis har sagt är väl ändå det som beskriver en fjortis? Och vad finns det att hata så himla mycket med det? Jo ingenting! Alltså måste det bara vara en sådan där grej, man ska inte tycka om fjortisar även fast det inte finns någon anledning till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback