Lite fakta om mig

- Jag bara älskar uppmärksamhet! Inte för mycket ofc, men skulle aldrig klara av att lixom bara vara som alla andra, en i mängden. Det är därför jag älskar färgstarka kläder, för då syns man. Och sen så om jag någon gång har fått någons uppmärksamhet så vill jag ha kvar den, som tillexempel nu, men du bara dissar mig! :'(

- Jag har snack problem. Eller asså har svårt att säga en bokstav, pinsamt värre. Men alla har vi väl våra små hemligheter? och nu har ni fått veta en utav mina. Och det är därför jag sällan gör video blogg.

- Min naturliga hår färg är mörkblond och väldigt skifftande. Den är ganska snygg när man kollar tillbaka på gamla bilder, men alla kan väl tröttna? ;)

- Jag avskyr lakrits! Det är den absolut värsta godisen jag vet och jag fattar inte hur vissa kan tycka om lakrits. Ush enligt mig! (Men tyvärr är nästan alla mina vänner lakrits lover)

- Mitt rum är alltid en total katastrof. Jag orkar aldrig städa, och jag lägger mina kläder överallt. Men det typ bara hälften av mina kläder som jag använder, fast jag tycker allt är snyggt.. ganska konstigt..

Men nu har ni i alla fall fått veta lite mer om mig. Och nu ska jag gå och borsta tänderna för att sedan få en lång natt somn. Sov sött!


Bild från i somras med tjejerna på vallen♥


Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha, du kommer alltid ha min uppmärksamhet hjärtat, älskar dig bebis <33

2009-11-06 @ 17:59:56
Postat av: Ellen

Min me :) Men vicky han är inte värd din uppmärksamhet! <33

2009-11-07 @ 10:57:32
URL: http://elllenpellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback