Mitt smink

Någon video blir det inte, men bilder! Haha det får väl duga? =)

Den gröna mascaran är min vattentäta och är från maybelline och som jag endast använder när jag ska bada ;)

De andra fyra använder jag dagligen.
1. Jag använder en halvtom mascara som är H&Ms egna, helt onödigt, men det är bara ett måste för mig.

2. Jag använder en mascara från maybelline som heter unstoppable som gör ögonfransarna längre.

3. Jag använder en mascara från H&M som är vanligt full (;) som gör att fransarna blir lite svartare.

4. Sedan använder jag en mascara från maybelline som heter volum´express och gör fransarna tjockare och svartare.



När jag använder eyeliner så använder jag H&Ms egna. Men när jag använder det så har jag deras flytande. Den är lätt att få snyggt lagd men tål verkligen inge vatten.


Jag har även testat deras penna som är skit dålig! Man måste vässa den varje gång innan användling och den kladdar lätt om man skrattar.














När jag sedan ska ta bort sminket runt ögonen så använder jag mig av Niveas eye make-up remover.

För ansinktet använder jag rengörings mjölk från Lóreal som är skit bra.

För att inte få finnar så använder jag en liten tub från Garnier som gör att finnarna försvinner snabbare och inte blir stora. Jag sätter på den innan jag ska sova för att det inte ska synas, men krämen är genomskinlig så..

Och så en självklarhet för läpparna.. Vaseline!











Kommentarer
Postat av: Elin

Höhöhöhö, vicky glömde du den viktigaste saken? Din brunkräm plus ditt puder! :O <333

2009-11-29 @ 18:57:56
URL: http://onlyuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback